Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 10 april 2009

tipsy..

I denna skrivandes stund är jag tipsy.. Jag har haft påskmiddag hemma hos mig och det var skittrevligt!! Mera sånt på Öfvre Linné..:D..vi käkade ett mindre julbord...och en massa ägg och sen ut och ta några ö på krogen..kalas..:)

I morgon är det Långfredag och det är bara att SOOOOOOOOOVA!

I går på repet talade min gittarrist ,nygifta herr U, om för mig att om jag varit man hade jag varit tenor, precis om han själv..:) Men eftersom jag är kvinna är jag andra alt..och det är ovanligt..hmm..man kanske ska söka sig till en kör. Fröken F , innan hon flyttade hade en kör i toltorpsdalen och  hon gav mig numret dit om jag var intresserad..dom kanske behöver en andra alt ...trots att denna inte kan läsa noter..:)

Sen några andra gåtor i natten; varför svara inte folk när man ringer?...eller smsar?..eller svarar på det svaret dom bad om...?

asså ibland vill jag spy dom folk som kallas sig polare...*fnys*..man är inte polare om man inte kan hinta om var problemet är!

JAG ÄR EN PROBLEMLÖSARE..

tipsy var ordet..tjipp!

och jag saknar Fröken S...KRAM.. hoppas utställningen gick kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar