Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 15 april 2009

Morris på ingång!

Jag åt för mycket och för tätt inpå träningen i dag efter jobbet..jag trodde jag skulle kasta upp redan på uppvärmningen..meeen det gick bra..

Det är fan vår ute! idag var det 19 grader! och efter träningen vid 20 på kvällen var det 15 grader ute när jag kom hem...exotiskt:)

I  maj kommer syrran, morsan och Morris och hälsar på! Det ska bli jättekul! Dom är så välkomna..Ska försöka ta ledig tors fredag så man kan hänga med dom på heltid::)

i morgon är det onsdag och snart är det helg igen..gud vad man lever för dessa helger..jag vill att det ska bli lön snart då jag kan köpa möbler till balkongen..och vindskydd och solkräm..hoho..:)

hmm..man kanske ska ha en hund...hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar