Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 18 april 2009

Karlssons garage!

Joråsåatte..efter en liten smärre kamp att hitta tyg till balkongen..(som misslyckades..det finns inga humana färger på markisväv) så hamnade vi på Karlssons Garage på Linnégatan ett stenkast hemmifrån..

Jag tog mig en lättöl och smarrade till med Stekt strömming hemgjort potatismos, lingon och skirat smör...mmm.. En kopp kaffe på det.. (det som jag inte dricker typ alls nuförtiden)

Tussan och och hennes göll drog hem efter att jag knappt sval maten.. dom blev väl hungriga när dom såg min smarriga mat.. Dom skulle hem och göra en seriös köttfärssås.. 

I stället kom Joshla och vi har suttit och babblat i några timmar på uteterrassen...trevligt! Så nu är jag både fräknig och mätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar