Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 30 april 2009

I morgon är det Valborg..

..jag ska jobba i morgon..min kollega är ledig..vi tillhör olika fack..och han går på sommartid på måndag..det gör inte jag..det har mitt fack förhandlat bort...otroligt idiotiskt..

Men det känns helt okej att jobba i morgon.. I dag däremot hade jag ingen som helst arbetslust..jag var otrevlig på jobbet kände jag...fnös och fräste..men jag orkar inte alltid min hålla käft..

Snart ska Fru Norsk föda barn nummer två...en kille har jag hört att det ska bli..:) jag håller alla tummarna för dig och familjen!

Biljetter är bokade till midsommar.. jag åker upp på självaste midsommar och stannar en vecka..vem vet..det kanske blir min enda semester denna sommaren..

Nu är det värmebölja här i Göteborg.. i dag var det +23 grader i skuggan..helt sjukt varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar