Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 4 april 2009

Det vankas kalas misstänker jag:)

Vid midsommar fyller tvillingarna 30.. Tror minsann att det vankas partäj.. Ser verkligen fram emot det:) det är ju så jäkla kul att gå på fest!

Minns deras 25-års fest..hemma hos Magstar i huset på "nästan på landet"! 
Blir 30-årskalaset hälften så rolig är jag helnöjd!..:)

Båda tvillingarna har jag känt till sen dom var barn och hängde på mubba och visste fan allt om livet på landet... sen växte dom upp och unge herr D hakad på oss festandes 19-åringar trots att han bara var 5 år yngre..men förmodligen mycket klokare redan då än vad vi var.

Han kan konsten att återberätta nått roligt så att han skrattar så han gråter..sånt är underbart..spelar ingen roll att man inte fattar poängen..man har så roligt åt att han skrattar!

Unga fröken M lärde jag egentligen inte känna förrän för 5 år sen.. Det finns få människor som jag känner att jag kan skratta MED och hon fattar lixom grejjen och hon har ett utsökt kroppspråk och  hon är så jäkla ROLIG!

kram på er båda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar