Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 15 april 2009

men för helvete gör en back up nördjävel!

I dag kom det in en datanörd från IT-avdelningen och bytte server...UTAN att säga ett knyst till oss på avdelningen..UTAN att göra en backup..så på eftermiddagen då jag skulle jobba fanns inte mitt viktigaste dokument..ett dokument som är SKITVIKTIGT för mig i mitt arbete.. Ett dokument som jag jobbat på i två år!

Jag tror fan jag får dåndimpen...Ringde IT-support och dom skulle se om dom kunde hitta dokumentet.. men jag får vänta i två dygn innan jag vet om jag ska gå och skjuta mig eller alternativt bryta i hop....

I TVÅ DYGN!?...jag klarar knmappt av att vänta i två minuter..men helvete..inte bra för hjärtat .. Jag har en backup från februari..men det räcker inte..Han kunde väl förfaen säga nått när vi sitter i rummet brevid..jäkla MÖG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar