Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 26 april 2009

sugslaven..?!

Ja..så här det..på ett community där jag pratar med folk fick jag i natt detta mail (jag ska villigt erkänna att man får konstiga mail mellan varven..men nu vill jag visa ett praktexempel)..

Ska man skratta eller gråta..?! bedöm själva.. killen är 23 år gammal...

Hej... Skulle jag kunna få bli din Internet-bitch? D.v.s. att vi chattar över "MSN" och du bestämmer över mig och mitt liv och vad jag ska göra? Jag är en undergiven mes till kille som knappt vågar se tjejer i ögonen i verkligheten och som i stort sett alltid gjort det ni sagt åt mig att göra utan att käfta emot.

På Internet vågar jag skriva till er, men har aldrig lyckats hitta någon flickvän. Kanske har jag mer tur i att bli någons "nätslav"... Är tyvärr pank nu men har tidigare varit pengaslav åt flera tjejer över nätet. Skulle vilja få råd att betala dina räkningar och shoppingnotor, men vet inte hur. Jobbar på några projekt, men det går trögt... Vet inte om du är intresserad av att leka sadistiska lekar med mig och låta mig göra det du inte orkar som går att skicka över nätet...

Jag använder sugslaven@live.com (inte .se) på MSN. Jag har bild och webbkamera. Hoppas att du är intresserad och lägger till mig...

snälla nån..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar