Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 21 april 2009

Kickoffkväll!

Nu i kväll gick jag inte till träningen.. Jag var inbjuden till Kickoffkväll inför Göteborgsvarvet 2009. Jag skall vara funktionär och arbeta med förvaring/ utlämning av löparnas värdesaker.

Det var trevligt! Vi var ju några hundra där ikväll..men jag tror att summa sumarum kommer det att finnas 2000 funktionärer på plats under jippot, 60.000 löpare, 300 bajjamajor, 50 orkestrar och 12 vätskekontroller:) Och en orkester vid målgång som kommer att ha hela FEMHUNDRA UKULELES...jesus...snacka om slutspurt! Har man inte sprungit innan så gör man det då i ren panik..haha..

Vi blev bjudna på en svingod kycklingsallad från Wasa Källare, kaffe kaka och underhållning, en ståuppare som hette Niklas Andersson, jag skrattade högt flera ggr..:D 

Jag vann inget på lotteriet..Men jag fick med mig Funktionärsguiden 2009 så den ska lusläsas! Dalai lama var med åxå, vi ska jobba samma pass då löpet går den 16 Maj 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar