Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 25 april 2009

I kväll blire fight!

I kväll ska jag och två polare gå på MMA (Mixed Martial Arts, för er som undrar..) på Lisebergshallen. Min tränare Elina Nilsson skulle gå match mot Barcelona. Men den matchen är inställd för hon är skadad..såå jäkla trist. Men vi ska gå iallafall, många bra fighters där.

kolla in här om ni är nyfiken http://www.thezonefc.com När det gäller Reglerna för MMA är lättare att räkna upp vad du INTE får göra

  • Tillhyggen får ej användas.
  • Nypa, klösa, bita, peta i ögon och slag mot bakhuvud och skrev är ej tillåtet
  • En match består av ett antal tidsbegränsade ronder.

Vinst eller förlust avgörs genom:

  • Poäng.
  • En deltagare ger upp.
  • Knockout.
  • Domaren bryter matchen.

Dagen startade bra..jag har varit ute och sprungit och det var tungt...speciellt när man bli om sprungen av ett gäng supervältränade människor som tränar inför GBGvarvet..det var som att bli omsprungen av en flock hästar..hmm..

Nu ska jag handla frulle.. ska göra Joshlas ägghack..så jäkla gott tack för recepten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar