Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 12 juli 2009

Så snygg och så arg..

En vän ringer på eftermiddagen och vill gärna gå ut en liten sväng ikväll ta ett glas vin i Linné..jag har egentligen inte nån lust eftersom jag vill vara ifred hemma, men eftersom hon aldrig typ är ute så känner jag att..vaffan..jag gör detta för henne. Hon ska komma förbi mig kl 20. Känns bra!

När kl är 22 är hon fortfarande inte här..jag ringer och kollar..asså..vad i helvete är det för fel på folk som låter sina vänner sitta och vänta..hon var sen..Akademisk kvart? Hon städar då toaletten? Skämtar du???

När kl är 23 är hon forfarande inte här och jag talar om för henne att nu är det bra. Jag väntar inte. Glöm det. Det är bra nu. Hon bölar och ber om ursäkt. Men jag förklarar att jag skäller inte på henne, jag bara infomerar att så behandlar man inte mig. Skitenkelt...

...och att hon fått för sig att städa sitt jävla dass istället för att hålla en tid med mig värmer ju ända upp i ryggraden..

Det är så jävla respektlöst att inte hålla vad man lovat. Varför inte avboka..näää hon ringer och skjuter fram tiden tills jag fått nog.

Jag satt här uppsminkad och redo kl 20 för vi skulle ut..Jag är ju pepp på att gå ut..Jag hörde av mig till alla jag kunde komma på men ingen hade lust att gå ut...

Jag är snygg som fan ...sån jävla waste att bara tvätta av sig och gå och sova..

fuck... det kommer ta en bra stund innan jag tro på henne igen.. för detta var inte första gången hon är timmar sen..men det var nog den sista gången men mig inblandad iallafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar