Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 8 juli 2009

Jag har inte tid med skumma besvär..

Jag har ont i kroppen...och nu har jag problem att vrida huvudet...är det nackspärr på g..? jag och en kollega på jobbet har hostat ikapp..torrt i halsen..känns som om man svalt krita... det går inte att bli sjuk nu..det går bara inte..

Jag tittade på avskedcermonin för Michael Jackson..när hans bror Marlon höll tal då brast det här hemma i soffan..oj vad jag bölade..

Annars har jag pratat med Fröken S i Paris, hon har börjat traska runt med och utan karta ....hon är modig och cool.. Jag önskade jag var där jag med...nääää men jag ska ju jobba HEEEELA sommaren utan semester..tjohej... sen rätt ut i arbetslösheten i värsta fall.. hmm.. komigen trisslotterna!!

en dusch och massera nacken/halsen får det bli...sen godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar