Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 18 juli 2009

Lördag hela veckan..

Men var i helvete kom allt regn ifrån..kan det vara kära lilla Anna som tagit med sig skiten ifrån östkusten?..;)..hehe..

Jag gick en promme på stan..hälsade på i Mobys butik, vi snackar om att ta en thai ikäll..jaa vi håller ju på att äta oss igenom alla thaimatställen i Göteborg...vi har kommit en bit på väg men bäst hittills är Pikuls på Brämaregatan Hisingen Göteborg..*tipsar*

Sen gick jag vidare och köpte hårspännen och billigt schampo..har inte råd att köpa dyrschampoo...så då blire budget på H/M..

Lyssnade på två killar som diskuterade Petit chouxer..på spårvagnen och det var märkligt att lyssna på.. För ingen av killarna var mjukisgay..utan verkligen hockymatcho killar med basröster och fula jeans..hmm.. det blev en krock i min fördomsfulla skalle..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar