Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 18 juli 2009

Pesto?!...jo pyttsan...

I slutet av maj var ju Fröken S här, jag hade ju fest och hela helgen var supertrevlig.

Jag skäms att säga det men för åt jag min FÖRSTA Italienska Risotto på en kvarterskrog som heter Casa Nostra. Det var ingen superhöjdare faktiskt..Jag inser ju hur gott det KAN vara med grädden och parmesan..men dom lyckade inte.

..och ikväll så här 2 månader senare när jag hyrde en film nere på Olivens livs fick jag en en tankeställare..för in kommer servitören från det Casa Nostra och köper pesto på burk?!..hallååå?! Gör inte kocken det själv?..är inte det, det billigaste och enklaste som finns för en kock?..hmm

Kändes sådär..Då förstår jag varför jag inte var så nöjd med maten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar