Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 17 juli 2009

Gallstenshelvete..

Japp kl 00.00 inatt började magen värka som satan..kl 02.00 hade gallstensanfallet nått sin kulmen..jag låg och ojade och bölade i min soffa (jag bytte sovplats 4 ggr under natten) Jag fick ta medicin...och kl 05.00 släppte anfallet..

Jag klev upp kl 7 och gick till jobbet.. fan vad ont det gör med gallstensanfall... det är nog det som har spökat hela veckan. Inte kul..men skönt när det är över.

När jag precis skulle hoppa upp på cykeln mot jobbet mötte jag fastighetsskötaren..vi pratade lite och jag berättade att jag blivit av med jobbet osv.. Han är trevlig.. Han tror att allt löser..och det är klart att det gör..Men ibland tar det bara lite längre tid..hmm...

..och nu är det freeeeedag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar