Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 29 juli 2009

Jobbet är mitt..

Jag blev erbjuden ett arbete idag...start första september.. snabba ryck eftersom jag arbetar min sista dag den 31 augusti.. Jag var där idag på arbetsplatsbesök. Tackar jag JA är jobbet mitt. Jag ska fundera nån dag till...

Skiftjobb blir det..inga sena nätter..men fram till 20.30 vissa dagar och arbete var fjärde lördag..

Jag skall försöka få ut semester innan jag börjar där.. vecka 34-35 kanske bli min sommarsemester...hmm...Skall prata med tillförordnad chef.

Jag skulle vilja ha en bil..så jag kan åka upp till syrran och Morris och sen fortsätta upp kanske till Norrland eller Malmö..och vila lite innan det nya jobbet... jaa OM jag nu tackar ja.. Eller så får jag ta en sista minuten i höst...resa till nått varmt land..

Jag ska ju som sagt fundera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar