Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 28 juli 2009

ID-minerals..del2..

Jag fick ju bra feedback på mitt förra mineralsnack. Mina kära vänner och kära bekanta sa sin mening här på bloggen och det kändes jättebra:) I dag tog jag mig i kragen och gick till ett företag i stan och tänkte att dom kunde visa mig vilket "startkit" jag skall köpa... spännande..:)

Jaahaa..då såklart..bara för att jag inte har en mesig rosa fejja utan är mer olivfärgad..dvs..jag är vitgrön när jag är blek..och gulbrun på sommaren.. (Folk tror ju att jag smörjer med brunutansol ibland för att jag har en sån gul/olivefärg..) Så finns det inget startkit för mig...?!

Jag fick tips om en annan grund som kostade 435 kronor...åååh...vad jobbigt.. Tjejen som hjälpte mig tyckte att jag kunde ju köpa ett startkit och slänga dom två grunderna (alt sälja/ge bort) som följer med och ersätta med den gula grunden för 435 kronor...gha.....så irri...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar