Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 27 juli 2009

4170:-

I fredags köpte jag en Way out west-biljett på nätet.. den kostar 1390 kronor.. Jag fick ett felmeddelande om att transaktionen avbröts och att det inte fanns någon kontakt med banken.. Jag testade senare och samma fel blev det..jaja.. kl 17 på eftermiddagen i fredags lyckade jag äntligen köpa min biljett..tjohoo..men glädjen varade inte länge..

Stunden senare kollar jag min internetbank..och till min fasa ser jag att mina "försök" har trots allt gått igenom?!..dom har alltså dragit 4170 kronor från mitt konto...jobbigt..

Jag ringer och pratar med dom som säljer och dom vill först inte betala tillbaka pengarna eftersom det är deras policy och att dom kan inte se att något tekniskt fel skulle uppstått... jag blir ju lagom glad..men efter mycket trix och tjat och allt jag kan bistå med får jag ett löfte om att pengarna ska vara tillbaka på mitt konto inom FEM bankdagar..dvs tidigast den 3 augusti...ghaa..

Just i skrivandets stund sitter jag och pratar med banken om dom kan se något konstigt...men det kunde dom inte heller.. Jag passade på att beställa ett nytt VISA-kort för det som jag har har är i smulor...

måndag åh måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar