Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 26 september 2008

..trevlig tårtmorgon..

I morse varknade jag och jag var såååå trött..orkade inte koka gröt utan tog tio kronor ur burken och jag gick förbi ett konditori som ligger vid jobbet.. 10 spänn för en liten ostmacka..

Sagt och gjort..när jag kommer in dit är Killen som jobbar där inne själaglad och önskar mig välkommen..och han bjuder mig på godis och en tårtbi och cider..jag fattar inget alls.. Killen berättar att han fyller 40 och han vill fira med alla idag och alla får tårta som kommer och alla bullar i hela butiken kostar bara 5 kronor..

Så gulligt... jag gick ut ur butiken lite snopen men glad med en engångstallrik med en tårtbit på och plopp i fickorna.. där ser ni..hoppa gröten då och då och nått bättre dyker upp..haha..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar