Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 3 september 2008

Rossel..

Inget rep med bandet idag för min del..jag vette fan vad det är med rösten..men hes är jag och det killas nått så jävulskt på stämbanden...och jag har många "tuppar" i halsen...hmm..märkte detta redan i söndags när vi repade..

Jag sökte ett jobb idag inom myndigheten..tror inte jag kommer att få det..men det känns kul att bara söka..:)

I morgon ska jag får resultatet av denna eventmaskin som jag hade kopplat till hjärtat i förra vcken..ska sannerligen bli intressant..:) Hoppas dom kommer på vad det är för fel..

Förövrigt åt jag stekt strömming och hemgjort potatismos till lunch..men jesus vad gott det var:)

Bilden föreställer sill och strömming..tror jag..är det rätt farsan?..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar