Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 6 september 2008

08.24

Klockan är lördagsmorgon och jag står i tvättstugan...gha...enda tiden på hela veckan som var ledig och jag har inga rena kläder alls...som grädde på moset är den ena maskinen trasig...suuug..så jag får ändå inte tvätta allt...hmm..

Jag har övervägt att jag ska sluta ha hemtelefon..Telia tar för mycket betalt så det är inte värt det.. jag vill ju sparar mina pengar till nått roligare typ Costa rica resan..måste jag ringa nått viktigt kan jag ju alltid låna telefonen på jobbet. För det är inte kul att sitta i telefonkö med mobilen..

..och ni som jobbar på com hem som läser detta..nej jag ska inte ha eran telefoni..haha..tänk inte ens tanken..;)

Idag ska jag städa och snygga till mina kvadrat..sen iväg kl 17 och fika med brudarna... regnet öser ner och det känns inte så gött som det gjorde igår..det var över 20 grader och sool...jag tog två drinkar med fröken F innan hon skulle hem och käka middag..och jag gick vidare till Storan och träffade Tussan och Joshla..och även Irwa?! vi snackade lite..han var istan för nått som händer på Heden idag..gratis konsert med bla Timo räserbil..(kräks)..Men kul att se honom! Sen droh jag hem och stekte mat och somnade i soffa...yey..fredagskväll..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar