Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 25 september 2008

jaaa ni som undrade

Hur gick detoxen?..Carina H var lite sugen och veta..:) hej Carina H går allt bra i nya huset?!! Jo inte ett jäkla smack har jag känt av detoxen..bluff?..det låter jag vara osagt..men jag har inte märkt något...Jag ska i nästa detox dricka nått istället..Ska kolla in bra alternativ på nån hälsobutik..örter eller nått utrensande..

och ni som undrar om jag rasar i vikt..njaa.. Jag startade på åttio..gick ner till 75...gick upp igen efter semestern (ÖÖÖÖL)..och sen gick jag ner igen till 76...sen började jag träna kickboxning..gissa vem som går upp nu?..står stadigt på 78.5 sen en månad tillbaka...jag känner att jag är starkare..men det känns inget annat.. Jag är en mean machine...eller som dom sa till mig när jag tränade självskydd hos polisen..du är en kraftpaket....(läs vägbula)

Dalailama tyckte att min mage var mindre..men jag känner inget i kläderna direkt..trist känns det..men jag mår bättre med träningen!..inte så jäkla dålig kondis längre.. I morgon skall jag köpa nya boxhandskar.. 800pistoler går dom på som jag vill ha.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar