Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 7 september 2008

Jag ångrar inget..

Jag ångrar inte alls att jag började med kickboxning..jag och tränaren snackade efter träningen idag och hon sken som en sol och sa jag ser ut att passa för kickboxning..hon tycker att det ser ut som om jag har väldigt lätt för att lära mig och att jag fattar grejjen:D...och jaa även om det är svinhårt så känner jag att jag har lätt för att lära mig.. Min tränare undervisar oss i kickboxning..men själv så tävlar hon i MMA, mixed marshal art. Hon är en hårding med andra ord:)

Rundsparkar och framåtsparkar ligger faen i min natur..haha.. alla boxarslagen, jabb och cross och krokar sitter ju i ryggmärgen sen jag boxades för hundra år sen..:)

Fan vad bra det känns.. Jag tränar 2 ggr veckan och ska komplettera med att springa 2 dagar i veckan för att få upp flåset ännu mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar