Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 12 september 2008

Fredagsfri..

Så..nu är det fredagseftermiddag..efter lunch bestående av hemkokt höna ris och currysås..mmm..gott..

Jag var även och träffade två gubbar angående fläktjäveln..jaaa jag svär mycket..men det blir bara så när jag pratar om fläkten.. Dom drog ut kontakten..tack..så vi får la se vad som händer..Dom ska fixa den sa dom..

Jag påpekade att jag även hatade min grannkärring under och hennes vidriga ungar..så om dom får ett plötsligt dödsfall..nån pensionär på Aschebergsgatan som trillar av pinn..en tvåa med balkong så flyttar jag in direkt... Dom skulle ha mig i åtanke..hehe.. tack

Så fick jag ett samtal från chefen på lunchen..han undrade varför jag inte hade lika lön som mina kollegor..och jag sa..jaa du..det undrar jag åxå.. han skulle kolla upp detta.. bra där! Mera lön tack..

snart hemgång.. hem hem hem hem hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar