Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 29 september 2008

Jag har minskat!

Mätte midjan idag..och jag har minskat med en hel decimeter... jag är ärligt fövånad..Tjoho.

Jag är öm i kroppen idag..fick lite för många sparkar igår på träningen...är lite blå på höften..och jag får inte glömma att jag måste sticka och köpa ett tandskydd..Kostar väl runt 40 kronor..och jag vill inte ha ett svart..haha..man ser så tandlös ut då..:)

Annars är det en helt okej måndag såhär långt...ska luncha på onsdag med Tussan..om hon inte fått börja jobba..;)

Sen kommer pappa på onsdagkväll..vi ska eventuellt frossa i räkor..han skall jobba på torsdagen här i Göteborg..men då drar jag till Prinsen..:) Jag är redan kär i honom fast jag inte har träffat honom...jag pratar naturligtvis om Morris..min systerson:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar