Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 28 september 2008

Nathalie verkar vara funnen..

Nathalie är den 20-åriga tjej som försvann från sitt hem i Alingsås, här utanför Göteborg, för fyra månader sen. På nått sätt fastnade jag för henne och har grubblat på var hon har tagit vägen. Hon försvann spårlöst efter ett bråk med sin sambo, han påstod att hon lämnat deras gemensamma hem utan jacka och mobil...

Jag har hela tiden misstänkt hennes kille, en ostraffad kille född 1987. Men han gick ut i tidningarna och vädjade om sin oskuld.

Nu har man hittat en kropp på en åker i närheten av hennes sambos barndomshem, som man misstänker är Nathalie. Sambon är nu gripen.

Jävla svin...jävla svin..jag kommer inte på nått annat att säga just nu.

Bildkälla: Expressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar