Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 24 september 2008

40 minuter

Jag spenderade 40 minuter i telefonkö till SJ..jag ville veta varför jag inte fått nån resegarantiersättning för skit som hände i somras..och vad händer??..jo killen fipplar bort mitt samtal...jag trodde huvet skulle flyga av..

..men killen var ju kvalificerad och fattade att jag hade ett mobilnummer..så han ringde mig efter 5 minuter..tackochlov..

ja dom hade inte fått in min klagan..så jag drog hela storyn igen och vips så fick jag 608 kronor som jag nu kan använda när jag skall till syrran och Morris nästa helg... För tur och retur kostar min 1200 till Uppsala..asså...sjukt dyrt...billigare att ta bilen tamig faen..om jag hade haft nån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar