Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 25 februari 2008

Tjej med gubbfasoner..

I morse på spårvagnen på väg till jobbet så satte sig en snygg tjej brevid mig..en sån snygg tjej med snygg handväska och matchande kläder..såg ut som en framgångsrikjurist kanske..vad vet jag..

men vad gör människan?! jo hon tar upp en sån där äcklig gammal näsduk och snyter sig så det står härliga till..man riktigt hör hu snoret lägger sig i näsduken..och efter åt så lägger hon tillbaka snornäsduken i den snygga handväskan:??!!..Är det bara jag som tycker det är asäckligt...Ska hon ta upp den senare på dagen och snyta sig i samma snor..??..Eller vad är tanken?

uuuuuhh..så hemskt äckligt..om hon tar upp mobilen och den är kladdig..ojoj..lite snor på luren...jaja..*ryser*

ANVÄND PAPPER OCH KASTA BORT SEN FÖR FAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar