Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 7 februari 2008

hardcore coreboll...

Jag stressade ju iväg till gymet för att träna coreboll..och vad upptäcker jag..jo att jag glömt mina träningsbrallor...jag fick springa hem hämta dom och springa tillbaka och stressa som fan..kom in i salen exakt 16.30 med pipande lungor...haha..snyggt..uppvärmd och klar=slut

Jag upptäckte dock att detta är tunga saker..man tränar mage/rygg/rumpa jäkligt hårt..och eftersom jag har en konstig åkomma..som inte så många känner till..jaa ni kommer nu att skratta..

 Jag blir nästan helt döv när jag ligger på mage (plats för skratt)

Så när jag låg där med bollen insjuknen i magen hörde jag ju inte ett smack av vad hon sa....en miss i beräkningen där från min sida..plus att jag fick en jääävulsk huvudvärk..men inte av att spänna sig..som nått annat..jaja..jag ska sluta gnälla jag ska fortsätta gå dit..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar