Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 16 februari 2008

Dr Phil's personlighets test

Jag gjorde testet på Facebook och resultatet..jaa stämmer det?..ni som känner mig får avgöra..men ordet modest...ytterst tveksamt om det är jag....haha..

scored 37 on Dr. Phil's personality test Others see you as sensible, cautious, careful and practical. They see you as clever, gifted, or talented, but modest. Not a person who makes friends too quickly or easily, but someone who's extremely loyal to friends you do make and who expect the same loyalty in return. Those who really get to know you realize it takes a lot to shake your trust in your friends, but equally that it takes you a long time to get over it if that trust is ever broken.

Nej nu har jag städat köket...så nu är det dags att stöka ner igen..laga foood..mmm..lasagne ska det bli:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar