Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 3 februari 2008

Nyrepad!

Gött..Viper trail har repat..så jäkla gött...synd att herr J inte kunde vara med..han jobbar på annan ort..

Vi bestämde att på söndag ska vi göra en "slaskinspelning" inför den kommande studioinspelningen.. Vi ska spela in med en gammal polare till oss.. Han ska reta upp mig så jag kommer att låta lika bra på skiva som jag gör live..:)

Har börjat tänka om när det gäller bilen.. kanske har hittat en som kan svetsa min bil billigt..vi får se..:)

..och en vän till mig har börjat buda på ett hus som ligger vid en sjö...hoppas hoppas hoppas dom får det:)

Denna vecka kommer att vara lite stressad..men det ska nog gå vägen..

JAG VILL ATT DET SKA VARA SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar