Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 5 februari 2008

Textskapande, laxsoppa och träningsvärk..

Jag ska iväg och repa ikväll..men jag har inte fått till min text på en låt som jag vill..jag kommer på bra saker när jag ska somna (tycker jag då iallafall)..men jag är oftast för trött för att kladda ner vad jag tänkt på..ghaa...

Träningsvärk?..jajjemen..det har jag efter dansen igår.. gött..men i morgon blir det coreboll och då kommer jag var ännu mera stel..tjohej..

Har ett biopresentkort som går ut i morgon....vet inte hur jag ska göra..har inte tid att gå på bio..men man kanske kan köpa en biljett till en föreställning i nästa vecka..eller?

Jag ska slänga ihop en citronlaxsoppa... jag hittar bara på ett recept..men har du ett bra recept så tipsa mig..*idel öra*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar