Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 11 februari 2008

råcknråll för faen!

Igår intog Viper trail the studio för slaskinspelning... Vi skapade råcknroll på hög nivå från kl 15-24..gött!.. Tanken var att vi slasklägger allt och pratar stämmor och bpm och väntar några veckor för den riktiga inspelningen.. Men nu visar det sig att vi i bandet och studiokillen kan inte synka förräns i mitten April ELLER kommande helg...så vi kör på fredag-söndag helgen som kommer..tjohej..snabba ryck..

det blir 3 nya låtar och 1 gammal hit som vi aldrig spelat in...gött moos..:D

Fick även ett mail från gymet att min reservplats blivit en ordinarie plats..tjohoo!!..så nu har jag 2 pass på raken som jag skall avverka med start om 40 minuter..så nu måste jag dra...hejhej..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar