Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 24 februari 2008

Jag höll fan på att få en smäll..

På väg till Festen satt jag på spårvagnen och var uppretad på en viss person och jag kände mig lite folkilsken helt enkelt.. då kliver det på ett gäng unga killar som hade både acne och testosteron så det stod härliga till..dom börjar genast kommentera folket i vagnen..tittade på några tjejjer och påpekade att faktiskt luktade STALL HÄR!..en av killarna satte sig framför mig och satt lutad mot fönstret och glodde på mig..och tillslut sa han:

-Du kunde inte sminka dig liiiite till?

jag kände att denna match skiter jag i om jag vinner och svarade..

-Joo men jag var rädd att jag skulle se ut som din morsa!

killen tappa fan hakan och blev tyst och det blev jäkligt tryckt stämmning...tackochlov var det dags för mig att kliva av..jag pinnade av snabbt som en vessla och försvann..mohahaha..jävla tonårsdrägg..bråka inte med mig..jag är fan mer galen än du tror..MOHAHAHAAAA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar