Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 29 februari 2008

Hälsa och Livsstilsmässa i göteborg..

I helgen är det Hälsa och livsstilsmässa..jag funderar på att gå...har egentligen ingen lust att gå ensamen..men jag får se..Fröken Tuss ska jobba hela helgen.. Mässan är väl en såkallad New Age mässa..och det är ju lite roligt att gå..om inte annat får man alltid med sig några roliga rökelser hem.. eller ett ett foto där man blivit fotad med sin aura..haha..alltid lika kul:)

Annars i helgen..? vet att Sing-la har invigningsfest på sitt ena jobb ikväll..men jag har bokat in ett träningspass..så jag vet inte hur jag ska göra.. Jag ska iallafall inte dricka en droppe i helgen..måste fokusera på träningen känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar