Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 17 februari 2008

Igår var det fest...

Mitt band Viper trail hade fest igår..vi var hemma hos basisten A för att käka tacos och lira singstar..svinroligt! Mr V var åxå med och då blev det TVÅ bandfester för då är åxå Dead by dawn på plats.. Mr V gillade inte singstar..han hörde inte.. Jag klämde i för kung och fosterland...jag och mr J sjöng bla No woman no cry med jamaca dialekt..haha..hur kul som helst!

Viper trail fortsatte ut på gamle port på Club Centurion som tillfälligt har fått flytta in i deras lokaler..vi missade M.A.N som vi tänkte se..fick se ett dödsmetallband som var rätt bra...lagom galen sångare..haha.. Efter dom lirat sin sista låt förvandlades stället till en discodrypande schlagernatt...och vi pep i väg till 7:ans ölhall

Efter det hamnade vi på olika ställen, jag Fröken K med sällskap gick vidare..

Jag har fyllt i allt jag drack på viktklubb.se....hmmmr..och mina uppdruckna Kcal slog nya rekord..hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar