Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 11 oktober 2008

Tack för igår.

Jag och Tussan brakade ut på AW igår...vi möttes upp på Järntorget och studsade vidare till Kings head, fick barhänga hela kvällen...folk är ju så snikna det var sån jäkla kö till gratisbuffén...

Kulturnatta bjöd säkert på en massa saker..det enda vi så var ett band som lirade 50-tals-soul inne på en krog som jag inte minns namnet på.. vi ramlade förbi Skål och hamnade på rockbaren och  till slut kebabhouse.. Papa Laszlo säger ät kebab..

Dessa jäkla svarttaxichaufföret är sååååå jäkla jobbigt..efter 300 rop på taxi? taxi? taxi..skrek jag -nej! tyst!..och då var det nån rolig idiot som ropade tillbaka- Ni tjejer får inte plats taxi ni är så stora att ni behöver en lastbil.

Jag vände på klacken och kisade elakt och skrek tillbaka till honom - Lastbil behöver ju du iallafall för att kunna få med din stora käft..packa på den på lastbilen och starta och dra åt helvete!

Då skrattade några av dom andra chaufförer och gubben blev sur och började skrika på nått språk..jag härmade honom och låtsas skrek på hans språk...

jaa inte bråka och skrika onödiga saker åt mig tack när jag är fyllehungrig..*fnys*

Tack för en bra kväll Tussan!

USA? eller Thailand?..here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar