Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 19 oktober 2008

Rocknroll och kickboxning..

Strax hägrar akustiskt rep hemma hos en i bandet..vi ska ju ev lira på tatueringsmässan den 21 november, men våran basist kommer vara bortrest så vi ska hitta en stand in. Vi lär väl snacka om det idag och prata setlist.. Vi har en kandidat på gång men jag vet inte om han har sagt ja ännu..vi får se:)

Efter det sticker jag och tränar kickboxning.. ska bli skönt och slå av sig lite.. Ska också spana in benskydd..vet att dom ska ha 20% rabatt på allt på Budo och fitness på lördag så jag ska spana in vilka jag vill ha och införskaffa lagom vid löning.. Efter min bula senast har jag blivit  lite mesig..

men fan vad ont det kan göra..tro mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar