Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 20 oktober 2008

Jag tappade synen..

Jag startade dagen med gröt (vaknade vid 12 tiden)...åt pasta vid kl 16...stack och repade och sen träning... efter 35 minuter stannade min kropp..jag orkade inget..det var som när man drömmer att man springer i sirap... min tränare pratade med mig men jag hörde inte vad hon sa..och sen försvann synen..obehagligt som fan..jag svimmade inte men jag förstod att jag fått en sjuhelvetes blodsockerfall..

Jag satte mig ner där jag stod..min tränare hämtade en banan och jag insåg att jag ätit för lite och för länge sen.. Jag fick tillbaka synen men det susade som fan i huvudet..

Försökte mig på en liten comeback men icke..kroppen strejkade ..mina händer har nog aldrig skakat så mycket någonsin..

Detta skall aldrig upprepas någonsin..aldrig..det lovar jag mig själv.. aldrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar