Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 21 oktober 2008

Damp heeeela dagen..

Jag har haft damp heeela dagen idag. Jag har haft "krylv" i benen och jag har inte haft nått tålamod...Min kollega har bara suttit och flinat och skakat på huvet åt mig idag...

Fick ett spel redan i morse när jag var tvungen att gå in i ett dataprogram som jag inte kom in i för att rätta till en sak som ramlat mellan stolarna..gha..jag kunde hoppat ut genom fönstret såå otålig var jag.. en jobbig dag.. mentalt..

Har kollat biljetter tåg/flyg till norrland över jul...billiga?..my ass..*less*

På fredag bokar jag biljetter till Skåne till den 1 november..och på fredag har Tussan förferre..sen ska vi på Belsepub...gött mos..Bra tjej som styr upp...bra där!

obs...finska Chips på bilden..haha..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar