Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 14 oktober 2008

om gud hör mig..

...jaa om Gud gör det så är det framförallt en jäkla massa stålar som jag behöver..så jag kan ta med släkten på ett högfjällshotell med all inclusive under julhelgen.. och lite stålar över utifallatt jag inte får förlängt på jobbet efter jul och nyår..

För jag tänker inte stämpla och förnedra mig inne på Arba..no way ..

..sen så vill jag jättegärna att jag får tag i en superfin tvåa med balkong...mitt i stan eller åtminstone på västra sidan av stan...snälla..!

och sen så önskar jag mig lite självrespekt..så jag inte mullar chips i helgen.. suck..

Tack gud för denna envägskomunikation.. jag lovar att alltid göra mitt bästa..typ.. och hjälp även alla fattiga barn på Manilla..tack.. amen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar