Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 9 oktober 2008

Mystiska ljud..

Jag har ju berättat om min relativt nyblivna singelgranne..en tjej som hade fest på sin födelsedag och inte ett ljud hördes läs mer här..kom nån dit överguvudet taget? Vad vet jag..

Ikväll har jag iallafall gått mellan tvättstugan och min lägenhet..och jag såg att hon hade sällskap av en kille som såg skum ut..lång och "rysk"..hon hälsade på mig och jag hälsade tillbaka och jag blev gående bakom dom upp till våran våning.. han luktade skumt med..nån unken doft/parfym som inte gick att placera..

Nu har jag hört mycket konstiga ljud..som om man startar en cirkelsåg och stannar..startar och stannar...med intervaller med kanske 25 minuter..vad sker där inne..?

Är han en rysk cirkelsågsmördare?.. jäkligt skumt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar