Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 7 oktober 2008

Stressigt och svettigt..

jaa jag har arbete året ut...men tänk om jag inte får förlängt?...jag blir faen stressad och svettas av att tänka på det..vad ska jag göra då?...söka jobb förståss..men vart då?..blä...jobbigt..

Kanske kan gå tillbaka till mitt gamla lagerjobb..men då måste jag köpa en bil igen..suck..

Pratade med facket idag..frågade hur många gånger arbetsgivaren får förlänga min anställning med bara få månaders förlängning..hmm..dom skulle återkomma med info om det..såklart gäller inte LAS längre eftersom våran framröstade Allians har satt tänderna i allt som är en trygghet för arbetaren...sugpung..

Får jag fast jobb ska jag shoppa en laptop..så deså..det har min kollega bestämt..haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar