Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 27 oktober 2008

Jag har slutat lägga dit pinnen..

Jag har upptäckt att jag är en idiot enligt andra när jag handlar i matvarubutiken...folk HATAR mig för att jag inte lägger upp den lilla berömda pinnen efter mina varor...haha.. gud vad jag tycker det är roligt att folk ojar och suckar och ger mig menande blickar..haha..det är fan rena rama nöjet att vägra..

Visst service är kul..men inte när det tas förgivet..så jag tänker sluta helt och hållet att lägga upp pinnen, jag vägrar helt enkelt.. Vi klarade oss bra innan avskiljaren dök upp.. när kom den egentligen tidigt 90-tal?

stackars satar som retar sig på detta..haha.. Är det detta som retar dom till max måste dom ju vara jävligt lyckliga människor..haha

*våga vägra*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar