Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 8 september 2007

Väntar med spänning..

Hade tänkte att efter repet ikväll gå till Sticky Fingers för att Moa från Meldrum lirade och en kille jag känner från förr ifrån norrland skulle lira med henne..men jag lyssnade på hennes projekt nätet idag och jag gillade inte musiken så värst.. Fick ett sms av min polare som var där och ville gärna att jag kom dit..men jag orkade inte..

Har grejat lite här hemma och tvätta håret..ska ju lira i Trollhättan i morgon med Viper trail, så man kan ju kosta på sig ett rent barr iallafall..hehe

För typ 1½ år sen (eller mer) sjöng jag in på en skiva med ett band som heter Wailing Andy & his Electric Mothers och nu i förra veckan hade dom realese på plattan, men jag var i norrland så jag kunde inte vara med..men skivan skulle skickas hem till mig. Jag har inte fått mitt ex än men det ska bli jäkligt kul att höra sången på den låten..för sångaren han var så sjuk när det var dax för mig att sjunga så hans sång var inte lagd..så spännande är ordet..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar