Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 12 september 2007

Dog av skratt..

Jag surfade in på www.tjuvlyssnat.se/ och hittade denna..underbart roligt

Restaurang Niribili, Amiralsgatan, Malmö

Det är lunchtid på den indiska restaurangen och kvinna ~55 ska beställa.
Kvinnan: Jag tar kyckling!
Servitrisen: Vi har fem olika rätter och du kan välja två (hon pekar mot griffeltavlan).
Kvinnan: Då tar jag Tandoor.. Vad är det?
Servitrisen : Det är lerugnsgrillad kyckling.
Kvinnan: Grillad kyckling? Okej..
Servitrisen: Du kan välja två, vi har fem rätter och du kan välja två.
Kvinna: Har ni fyra små rätter?
Servitrisen: Nej, vi har fem rätter och du kan välja två!
Kvinnan väljer till slut tomat dal.
Servitrisen: Vill du ha nan-bröd?
Kvinnan: Vad är det?
Servitrisen: Det är indiskt bröd!
Kvinnan: Nej, inget indiskt, det är för starkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar