Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 14 september 2007

Facebook?

Jaa..nu är det 4 personer som varit på mig och frågat om jag ska gå med på facebook..och nej jag har inte lagt in mig där..än.. verkar var hysteriskt..haha..men man kanske ska.. Så man får lägga upp polarelistor på gamla grannar och dagisfröknarsgrannars barns kusiners barnvakt..eeeh..för det känns ju som om det är så det funkar..haha..

Igår lunchade jag med F...alltid lika trevligt, sen drog jag ut på IKEA och shoppade burkar till mitt kök och även ett rivjärn.. sen svängde jag förbi S, som var hemma hos sin syster i Olskroken..och jag fick KORV från Ungern..så jäkla gott med äkta Gyulai! Tusen tack!..*dansar runt* Sen stack vi och tog en fika i majorna..tog en fin bild på S..

Efter vi fikat klar och uppdaterat varann om vad som hänt dom senaste veckorna drog jag hem och påbörjade en ommöblering av vardagsrummet..det blev riktigt bra.. Ska bara kånka upp en fotölj på vinden..astung men det ska gå..

Idag är det fredag...undra vad som händer i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar