Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 8 september 2007

Pull my finger..

Jag håller på att försöka utveckla min mediala förmåga och i går kväll låg jag och läste en en bok som heter Konsten att utveckla och använda psykometri..att kunna hålla i ett föremål och kunna veta vem som äger saken osv..

Efter jag läst låg jag och funderade och hade armarna uppsträckta ovanför mitt huvud och helt plötsligt känner jag nån som tar i mitt högra pekfinger..Jag blev väldigt förvånad..

Efter ett tag släpptes greppet och jag vände på mig och la mig på sidan och låg och funderade på om jag bara inbillat mig det hela...då händer det IGEN!..nån tar i min fingertopp...skumt..undra vem det var..hmm..

Dagens tråkighet är att jag vaknar med halsont...neeeej säger jag..ska ju sjunga ikväll..*mutter* 

Slänger in denna bild..den är sååå fin..pingviner i sockiplast..haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar