Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 15 september 2007

Lite frustrerad

Jag har varit förkyld och dålig sen i lördags och har varit i denna lägenhet i en dryg vecka men nu har det blivit bra och jag vill GÖRA saker..men ingen polare kan..är dom inte å jobbar är dom inte i stan.. Har smsat polare som jag inte snackat med på ett tag, men får inget svar.. är iochförsig bjuden på fest ikväll hos våran trummis så helt ensam är jag inte...

Det blåser ganska mycket ute och jag borde tvätta bilen..men jag har ingen lust..hmm..

Ska snart åka och hjälpa Anjeshka med sitt PA..hon ska sjunga på ett bröllop och behövde hjälp med roddningen..men lite tur hinner vi ta en fika..

Jamen här sitter ju Krissum och Anjeshka..lite suddiga dock..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar