Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 18 september 2007

Tvätt..kirurg..och den fula minen..

Jag står i tvättstugan idag....ghaaa..så trist och jobbigt.. Jag fick ett brev från arbetsförmedlingen där det stod att jag måste göra en handlingsplan innan den 27 sept.. jahapp..räcker det inte med att skriva att jag söker jobb?..det är väl planen? Nått mål har dom ju inte bett om utan bara planen.. gud så jävla jobbigt dom är... Hoppas jag får ett bra besked av ex chefen..om att han vill anställa mig...hoppas hoppas hoppas..  så kan jag be arba dra åt helvete.

I morgonbitti innan kl 7.30 ska jag träffa kirurgen och vi ska gå igenom hur operationen ska gå till på måndag. Hoppas att jag slipper bli sövd..men jag har fan inte heller lust att vara vaken och och bedövad känna lukten av blod..jebus..

Idag gör jag fula minen hela dan...ghaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar