Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

måndag 10 september 2007

Va? va?.. sa ni nått..?

I lördags vaknade jag och hade ont i halsen och var irriterad över det, för att vi skulle ju spela i Trollhättan på kvällen..men allt gick bra..det var en skitkul spelning och bra arrangerat!  Vi var redan i tidningen på bild där det stod att vi skulle lira..askul jue.. www.ttela.se/artikelmall.asp

Vi blev sen åxå intervjuade under kvällen av två tjejer från tidningen ttela, har ingen aning vad den förkortningen står för men det är deras lokaltidning.

Jag ska lägga upp lite bilder när jag orkar, för idag är förkylningen inte nådig.. Jag hör nästan inget och snoret sitter som en propp i näsan och jag hostar och huvet känns som det är fyllt med bly... *tråååkigt*

Fick även ett brev i dag från Sahlgrenska där det står att den 24 september ska jag opereras, ta bort ploppen på halsen..gött mos å få det överstökat...ska kolla om nån har lust att haka på..kanske rent av filma skiten..mohahaha..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar